Reklamacje

Reklamacje i zwrot towaru

Czy chcesz odebrać towar w naszym e-sklepie? Zajmijmy się tym razem. Staraliśmy się maksymalnie uprościć cały proces reklamacyjny, aby był on dla Ciebie możliwie szybki i prosty.


REKLAMA / NAJLEPSZA FORMA NASZEJ REKLAMY


Na reklamacje patrzymy zupełnie inaczej niż większość. Stworzyliśmy prostą zasadę, która mówi, że reklamacja jest najlepszą formą reklamy.


Czy wiesz, jak rozpoznać dobrą firmę ubezpieczeniową? Po prostu. Rozpoznasz ją dopiero wtedy, gdy będziesz chciał zrezygnować z polisy. Oczywiście jak złapią ptaka to ładnie mu śpiewają i nie tylko ubezpieczyciel o tym wie. A dobrego i uczciwego handlarza poznasz dopiero w momencie, gdy będziesz potrzebował pomocy z zakupionym towarem lub będziesz go reklamował.


Właśnie dlatego wiemy, jak podejść do reklamacji. Możesz na nas liczyć, że dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać problem tak szybko, jak to możliwe. Nie bawimy się ustawowymi terminami 30 dni, pracujemy nad reklamacją już od pierwszego dnia, aby rozpatrzyć ją jak najszybciej. W trakcie reklamacji będziemy się ze sobą kontaktować, tak abyście zawsze mieli aktualne informacje o tym, co dzieje się w całej sprawie.

cm

 

INSTRUKCJA SKŁADANIA REKLAMACJI


1. Napisz do nas wiadomość e-mail - zalecamy jak najdokładniejsze opisanie wady + załączenie zdjęć
2. Do wiadomości dołącz numer zamówienia lub numer faktury


Wiemy, że chcesz załatwić sprawę przez telefon, i będzie nam bardzo miło. Niestety nie jest to jeszcze prawnie możliwe i konieczne jest dopełnienie pewnych kroków, tj. wyślij wiadomość pisemną (ale możesz zadzwonić po konsultację). W przeciwnym razie nie możemy przyjąć reklamacji, a to wydłuży cały proces, dlatego lepiej od razu przygotować wszystkie dokumenty poprawnie, aby wszystko szło jak w zegarku.

 


ROZPATRYWANIE TWOJEJ REKLAMACJI


Po otrzymaniu wiadomości zawierającej dokumentację zdjęciową reklamacji, skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe, zazwyczaj w ciągu 2-3 dni roboczych. Wypowiemy się na temat reklamacji, nie martw się, nie będziemy jej niepotrzebnie przeciągać, zawsze staramy się podejść do tych spraw obiektywnie i z natychmiastowym rozwiązaniem.

Jeżeli uznamy reklamację (hura), w zależności od stopnia uszkodzenia towaru będziemy żądać zwrotu towaru na adres korespondencyjny - oczywiście po uzgodnieniu z Państwem i na nasz koszt :-) Adres to: Chilli Manufaktura, Priemyselná 2871/8, 946 51 Nesvady, Słowacja


Następnie wyślemy Ci nowy produkt lub zwrócimy pieniądze przelewem na Twoje konto bankowe najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych (nie zwracamy pieniędzy w formie przelewu bezpośredniego). W przypadku uzasadnionej reklamacji przysługuje Ci również zwrot kosztów przesyłki.

 

WIĘCEJ INFORMACJI


Staraliśmy się opisać najważniejsze. Niemniej jednak, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące zwrotu lub reklamacji towaru, nie wahaj się z nami skontaktować w każdej chwili. Oczywiście masz również dostęp do pełnego Regulaminu, w którym możesz dowiedzieć się wszystkiego szczegółowo.

cm

Ing. Ladislav Haris PhD
Założyciel Chilli Manufaktura i specjalista technologii żywności

Preferencje dotyczące prywatności

Używamy plików cookie, aby usprawnić Twoją wizytę na tej stronie, analizować jej działanie i zbierać dane o jej użytkowaniu. Możemy w tym celu korzystać z narzędzi i usług firm trzecich, a zebrane dane mogą być przekazywane partnerom w UE, USA lub innych krajach. Klikając „Akceptuj wszystkie pliki cookie", wyrażasz zgodę na takie przetwarzanie. Możesz znaleźć szczegółowe informacje lub edytować swoje preferencje poniżej.

Oświadczenie o ochronie prywatności

Pokaż szczegóły

Zaloguj się